Pages

Jangan Biarkan Harta Anda Dibekukan

Jangan Biarkan Harta Anda Dibekukan

Thursday, January 19, 2017

Selesai & Satukan Hutang Anda !


  • Hutang Kad Kredit tak habis-habis ?
  • Pening hujung bulan bayar banyak bank ?
  • Interest Terlalu Tinggi?
  • Alternatif Agensi Kaunseling dan Pengurusan Kredit (AKPK)
Objektif ini juga dikenali sebagai Debt Consolidation di mana semua hutang kad kredit atau hutang lain akan diselesaikan atau disatukan kepada satu hutang sahaja. Ini bermakna selepas lakukan refinance rumah, anda hanya perlu membayar satu hutang sahaja iaitu pembiayaan rumah.

Jika dibandingkan sebelum refinance rumah dilakukan, anda perlu membayar kepada beberapa bank bagi personal loan, 2-3 hutang kad kredit dan hutang-hutang lain. Perlu diketahui interest bagi personal loan dan kad kredit adalah tinggi walaupun anda membayar secara minimum.
Alternatif bagi masalah ini anda boleh membuat refinance rumah bagi menyelesaikan semua hutang interest tinggi. Setiap hujung bulan hati lebih tenang kerana menbayar kepada 1 bank sahaja dengan interest yang lebih rendah. Ini dapat menjimatkan wang anda dalam tempoh jangkamasa panjang, meningkatkan simpanan dan aliran tunai lebih baik.
Antara kelebihannya ialah :

  1. Selesaikan semua hutang kepada satu hutang sahaja.
  2. Interest lebih rendah jika dibandingkan dengan interest kad kredit atau pembiayaan peribadi / personal loan.
  3. Kaedah interest baki berkurangan. Personal loan guna kadar tetap sepanjang tempoh bayaran balik.
  4. Pengurusan aliran tunai yang lebih efektif.
  5. Dapat tingkatkan simpanan.


Perlukan Khidmat Konsultasi Servis Refinance Rumah? http://servisrefinancerumah.blogspot.my/
Sila hubungi free konsultasi 011 213 20619 - Siti

2 comments:

  1. Saya ingin berkongsi kesaksian mengenai bagaimana perkhidmatan pendanaan Le_Meridian membantu saya dengan pinjaman sebanyak 2,000,000.00 USD untuk membiayai projek ladang ganja saya, saya sangat berterima kasih dan saya berjanji untuk berkongsi syarikat pembiayaan ini kepada sesiapa yang mencari jalan untuk mengembangkan perniagaannya project.the syarikat adalah syarikat pembiayaan. Sesiapa yang mencari sokongan kewangan perlu menghubungi mereka di lfdsloans@outlook.com Atau lfdsloans@lemeridianfds.com Encik Benjamin juga pada WhatsApp 1-989-394-3740 untuk membuat perkara mudah bagi mana-mana pemohon.

    ReplyDelete